duminică, 13 iulie 2014

Porumb picant...:)


   Ca tot este el vedeta sezonului.

   M-am gandit sa va delectez papilele cu o reteta orientala pe cat de simpla pe atat de gustoasa...Yummyyyy.

   Reteta este pentru 2 persoane.



Ingrediente:


  • 2 porumbi fierti;
  • o lamaie - taiata in doua;
  • 1/4 lingurita de sare;
  • 1/4 sau 1/2 lingurita de boia de ardei iute (depinde cat de picant vreti sa fie); 


Mod de preparare:

   Intai am fiert bine de tot porumbul.

   Intr-o farfurioara mica am pus sarea si cu boiaua si am stors cateva picaturi de lamaie - cat sa devina totul ca aluatul pentru clatite (gen smantana - adica nici foarte groas, nici foarte subtire).

   Acum mergem la partea de asamblare :-)). Pe o farfurie am pus porumbul fiert si apoi am dat o jumatate de lamaie prin pasta facuta mai sus. Cu aceasta jumatate de lamaie apoi am dat bine porumbul.

Sa aveti pofta !!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu