duminică, 6 iulie 2014

Milkshake


    Un milkshake putin diferit de ce ati fost obisnuiti sa beti pana acuma.

    E un mic fusion intre Pakistan-India-Romania....:). Sper sa va placa.

    Reteta este pentru 2 persoane.


Ingrediente:


  • 1 cana de lapte;
  • 1 cana de apa;
  • 1 banana (optional) - daca vreti sa iasa putin mai cremos;
  • 4-5 linguri de zahar;
  • 14 migdale;
  • 3 pastai de cardamon verde ( spargeti cardamonul ca pe semintele de floarea soarelui si scoateti semintele din interior);
  • 2 linguri mari de inghetata Aloma profiterol;
  • 4-6 cuburi de gheata (optional) - daca vreti sa fie foarte rece bautura;
  • 2 lingurite suc din dulceata de visine (facuta in casa de mama :) - sau puteti lua din comert: au la Mega Image) - optional

Mod de preparare:

         O sa incep prin a spune ca eu am renuntat din start la cuburile de gheata - pentru ca am considerat ca vine cu putina "raceala" si inghetata Aloma. Dar asa cum am spus e optional: fiecare stie cat vrea sa fie de rece bautura preferata.

         Pentru inceput am pus migdalele intr-un ibric cu apa si le-am pus la fiert - pana cand s-au ridicat la suprafata (4-5 minute). Le-am curatat de coaja si le-am pus impreuna cu semintele de cardamon intr-un robot de bucatarie (rasnita de cafea daca aveti e perfecta). Am rasnit totul bine pana a devenit cam ca granulele de zahar.

       In blender am pus apa, laptele, banana, zaharul si pudra de migdale + cardamon. Am adaugat apoi si inghetata si cu linguritele de dulceata.

      Se mixeaza totul bine de tot timp de 1 minut. Gata!

      Sa aveti pofta !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu