vineri, 27 iunie 2014

Prajitura rapida



    Pentru o astfel de prajitura nu aveti nevoie de mai mult de 20-30 de minute cu tot cu spalatul ustensilelor...:)

   E racoroasa, are un gust incredibil si m-am gandit ca se potriveste cu sezonul estival (chiar daca afara ploua de cateva zile :(  )





Ingrediente:

  • 1-2 pungi de piscoturi  Verona Savoiardi (depinde cat de mare este vasul in care vreti sa pregatiti prajitura);
  • 1 plic de La festa Hot Chocolatta Classico (sau puteti pune alba daca nu aveti classico) - sau o cana de lapte la 2-3 lingurite de Nesquik plus - bautura instant pentru copii;
  • 1 cana lapte caldut;
  • 1 plic Original Pudding de la Dr. Oetker cu gust de vanilie;
  • 1 cutie mica de ananas Dole;
  • 1 banana

Mod de preparare:

  
      Am inceput prin a taia banana si cu ananasul din cutie in bucatele mici. Atentie sa stoarceti bucatile de ananas de zeama. Zeama lui va taia budinca...ceea ce nu ne dorim  :)

     Dupa ce am taiat totul, m-am apucat de budinca Dr. Oetker (conform instructiunilor de pe spatele plicului). Cand budinca este gata - o dam deoparte si o lasam sa se raceasca putin (sa nu fie fierbinte).

     Intre timp ne ocupam de piscoturi:

     Am pus o cana de lapte in microunde pentru 1 minut ca sa devina putin calduta (dar nu fierbinte).  Cand timpul s-a terminat am scos cana si am adaugat in ea tot plicul de La festa (respectiv Nesquick - daca nu aveti la festa la indemana). Am amestecat bine de tot ca sa se dizolve pudra si am inceput sa pun unul cate unul piscoturile in acea cana.  Eu am procedat asa.  Sau, puteti sa puneti intr-un castron ciocolata (sau o farfurie de supa) si inmuiati pentru 1 secunda piscotul,  dar va trebui sa il intoarceti repede piscotul dupa ce l-ati "scufunat" in ciocolata lichida timp de 1 secunda - pentru ca altfel riscati sa ramaneti cu el in mana. Important e sa fie insiropat tot piscotul (dar nu exagerat de mult, pentru ca altfel devine totul un mare terci ).

     Acum la pasul final incepem asamblarea.

1) In vasul pe care l-am ales punem un rand de piscoturi insiropate (cum am prezentat mai sus);
2) Apoi in budinca adaugam banana si ananasul si invartim bine fie cu o lingura fie cu un tel.
3) Budinca se toarna peste piscoturi.


Sa aveti pofta !!!
      


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu