vineri, 20 iunie 2014

Prajitura romb


    Este o prajitura usor de facut si mult mai usor de mancat :)

    Reteta este pentru cat mai multi pofticiosi.

Ingrediente:

  • 100 gr. unt moale;
  • 300 gr. zahar;
  • 1 ou;
  • 1 praf de copt;
  • 3 linguri de miere;
  • 250 gr. faina;
  • 250 ml lapte caldut;
  • 1 plic de glazura de la Dr. Oetker - special pentru microunde;


Mod de preparare:

    In primul rand am dat drumul la cuptor.

    Intr-un bol am pus untul cu zaharul si le-am amestecat bine de tot, pana cand au devenit ca o crema si zaharul s-a topit putin. Apoi am adaugat oul, si mierea. Dupa ce se amesteca bine, se adauga alternativ faina cu praful de copt si laptele, amestecand continu. 

Punem toata compozitia intr-o tava si o lasam la cuptor (180 C) timp de 25-30 minute. Verificsati daca e facut cu testul scobitorii (daca e uscata e ok, daca nu - mai lasati prajitura in cuptor).

Am pus plicul de glazura in microunde pentru 1-2 minute pana cand devine lichid. 

Puneti glazura peste prajitura cand s-a racit, si intindeti cu un cutit cu lama lata. Acum se taie in forma de romb si e gata.  


Sa aveti pofta!!!

NB: Daca va ramane putina prajitura, dati-o la frigider si inainte de a o manca o puteti pune in microunde pentru 20-30 de secunde.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu