luni, 18 mai 2015

Briose cu aroma de portocale


  Stiu ca printre voi se afla multi doritori de briose delicioase si usor de facut.

  Momentan, din punctul meu de vedere, aceasta reteta intrece toate retetele de briose postate de mine pe acest site.

  Ies 30 de briose.




Ingrediente:
  •  3 cani de faina cernuta;
  • 2 lingurite de praf de copt;
  • 1/2 lingurita de sare;
  • 150 grame de unt la temperatura camerei;
  • 1 cana si 3/4 de zahar;
  • 2 oua;
  • 1 lingurita de esenta de portocale Dr. Oetker (la sticluta);
  • 1 cana si 1/4 de lapte;
  • 1 plic de zahar pudra cu aroma de vanilie de la Dr. Oetker;
  • 2 linguri de lapte;
  • 6 bucati de ciocolata cu lapte (Milka Noisette)
Mod de preparare:

Intai de toate ne apucam sa dam drumul la cuptor - 180 de grade.

Intr-un bol maricel amestecam faina, sarea si praful de copt.

Apoi am luat un alt bol mare si am mixat untul cu zaharul bine de tot, timp de 3-4 minute. Am adaugat ouale si cu esenta de vanilie si am pus din nou mixerul la treaba :-). Si intr-un final am adaugat alternativ laptele cu mixtura de faina. Am batut cu mixerul dupa fiecare adaugare de faina, respectiv lapte.

Acum ca totul e gata, nu ne mai ramane decat sa punem aceasta compozitie in formele de briose de hartie/silicon.

Tava se lasa in cuptor timp de 25 de minute sau pana cand scobitoarea iese uscata.

Cand briosele sunt gata opriti cuptorul si lasati tava inauntru pentru inca 5 minute. Apoi scoateti tava si lasati briosele sa se raceasca .

Cand briosele s-au racit trecem la ornarea lor.

Intr-un vas adanc puneti plicul de zahar pudra cu laptele si amestecati bine pana cand devine totul ca o crema putin mai groasa si de un alb lucios.

Apoi puneti in cuptorul cu microunde bucatile rupte de ciocolata timp de 1-2 minute..pana ce ciocolata se topeste.

Acum cu o lingurita punem pe fiecare briosa mixtura de zahar pudra si o lasam sa se usuce bine de tot. Apoi punem peste acea mixtura si ciocolata topita. GATA.

Sa aveti pofta!!!

PS: Copiilor le puteti da aceste briose langa o cana cu lapte caldut.
      Iar adultii pot savura aceste briose langa o cana aburinda de cafea  sau langa un ceai fierbinte.


Vreau sa va prezint o carte cu multe prajituri delicioase (pe care le puteti face impreuna cu cei mici: 7 ani + zic ei, dar eu zic ca daca mamicile ii ajuta se poate si de la 3-4 anisori):
http://www.usborne.com/catalogue/book/1~C~CCB~3826/christmas-baking-for-children.aspx
Christmas baking for children - 62 RON
Cartea o pot aduce pentru voi - la comanda, din Anglia.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu