luni, 5 ianuarie 2015

Palmieri


   Cel mai usor si mai bun semipreparat. Nu cred ca exista limita de varsta: 1,5 ani (fiica mea - Aila) pana la 99 de ani :).

   Ce e foarte haios - are nevoie doar de 3 ingrediente, timp de preparare: 10 minute, stat la frigider: 30 de minute, timp de coacere: 20 de minute, timp de mancat: 5 minute :))))

   Reteta este pentru 18 de palmieri (daca pachetul de aluat este simplu - dintr-o singura foaie de aluat).

 Mana de bebe mic...scuze dar a fost mai rapida decat poza facuta cu telefonul mobil :)




Ingrediente:

  • foaie de aluat Bella (aluat foietaj - scrie pe pachet);
  • 50 grame unt topit;
  • 50 grame zahar
Mod de preparare:

  Am dezghetat aluatul.

  Apoi am luat o pensula si am dat cu unt pe toata suprafata de lucru (pe aluat) - ca in imagine.




  Am pus zahar din belsug pe toata suprafata de lucru si am indoit foaia de aluat dintr-o parte si din cealalta - ca in imagine. Am dat iarasi cu unt pe partile indoite si am presarat zahar.



    Apoi le-am unit cele 2 parti de aluat si le-am dat la congelator pt 30 de minute.

   Dupa ce le-am scos de la congelator - am dat drumul la cuptor (180 grade) le-am taiat rondele si le-am pus in tava (in care am pus foaie de copt). Aveti grija ca atunci cand puneti palmierii in tava (in forma de V) sa apasati bine de tot in partea de jos ca sa se lipeasca bine si sa puneti nu mai mult de 9 intr-o tava cu spatiu intre ei.







     Dupa ce au stat 10 minute in cuptor se intoarce tava (eu am intors doar foaia de copt din tava) si se mai lasa 10 minute.

    Cand sunt gata facute (putin rumenite) se opreste focul dar se mai lasa 10 minute in cuptor cu usa la cuptor deschisa.

   Se orneaza cu zahar pudra cu gust de vanilie, nuttela sau miere.

   Sa aveti pofta!!!

P.S.: Nu exagerati cu untul topit, deoarece si aluatul are unt suficient in compozitie si riscati sa aiba gust doar de unt.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu