sâmbătă, 14 iunie 2014

Sandwich Veggie a la SUBWAY


          Asa cum am incercat sa reproduc intocmai McFlurry-ul de la McDonalds asa am incercat si cu reteta de Sandwich Veggie de la Subway.

         Trebuie sa recunosc ca am fost putin reticenta la ideea de SOIA, avand in vedere ca pe timpul lui Ceausescu cam tot ce se gasea in magazine era cu soia (carnati, salam etc etc...).
       
        Ce m-a incantat foarte tare a fost faptul ca am tot citit pe net si prin reviste ca soia este super sanatoasa. Gustul ei aduce foarte mult cu cel de pui, este satioasa (puteti sta nemancati si 5-6 ore fara sa simtiti nevoia de a mai manca ceva).

       Reteta este pentru 2 persoane.







Ingrediente:

  • paine felii (4 felii prajite putin la toaster), corn sau bagheta - sau ce vreti voi sa folositi;
  • soia - 4 feliute (eu le-am luat de la Plafar marca Sanovita);
  • 1/2 lingurita garama masala (puteti gasi la magazinele arabesti) - optional;
  • 1/2 lingurita de sare;
  • 1/2 cub de legume Knorr;
  • 1/2 cub de pui Maggi, Knorr (ce aveti in casa);
  • Rasnita verdeturi de Provence Kotanyi;
  • ulei pentru prajit soia;
  • 1 ou batut bine - optional;
  • cascaval - 1-2 feliute;
  • 2 frunze (foi) de salata verde;
  • 1 rosie;
  • 1/2 ardei gras;
  • 3-4 masline negre;
  • ketchup;
Mod de preparare:

    Am pus la fiert feliutele de soia cu garam masala, sarea, cubuletele si cu verdeturile de la provence (am rasnit de 2-3 ori deasupra cratitei cu apa). Atentie trebuie sa fiarba in multa apa pentru 30-45 de minute.

   Intre timp ne apucam sa taiem legumele: rosiile rondele, ardeiul gras in lungime, salata ciopartita si maslinele taiate si ele fie rondele fie pe lungime (ca pentru pizza). Taiati si 2 feliute subtiri de cascaval. 

   Acum ca avem totul pregatit, trecem la etapa urmatoare - prajim soia si apoi ne apucam de asamblare. 

    Scoatem soia pe un servet de bucatarie si le presam ca sa scoatem surplusul de apa. Le dam prin oul batut (ca la snitele) si le punem in uleiul incins. Le prajim putin pe o parte si pe alta cat sa prinda o culoare maroniu inchis. Apoi le scoatem iarasi pe un servet de bucatarie ca sa luam surplusul de ulei.

     Acum punem soia pe paine si bucata de cascaval peste soia si o bagam la microunde pentru 30 de secunde - sau pana se topeste cascavalul.

    Am ajuns acum la ultima etapa si cea mai distractiva zic eu: asamblarea. Peste cascaval incepem sa punem rosiile, ardeiul gras, salata, maslinele si ketchup-ul. Presam bine sandwich-ul ca sa nu cada umplutura si GATA - asta a fost tot.


   Sa aveti pofta!!!  

Optional daca vreti puteti adauga si un ou fiert, sau pentru cei cu colesterol doar albusul de ou fiert.

PS: Sa-mi spuneti daca v-a placut...:)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu