vineri, 6 iunie 2014

Mic-dejun de week-end


    Ca tot vine week-end-ul, m-am gandit sa postez un mic-dejun delicios. Se face ultra rapid- cu ce avem prin frigider.

    Reteta este pentru 2 persoane.

Ingrediente:

  • 1 rosie;
  • 6 masline (verzi, negre, maro etc...);
  • cubulete de branza de vaca de la Hochland;
  • 2 kebabi (sau un snitel congelat cumparat din cora, Carrefour, etc.);
  • 2 felii de paine prajita la toaster;
  • 2 ochiuri;
  • 2 cani de lapte;
  • rasnita de Verdeturi de Provence de la Kotanyi



Mod de preparare:


       Am taiat rosia rondele, branza cubulete de la Hochland si am pus si cateva masline verzi Baresa de la Lidl. Apoi am prajit o felie de paine KB si am taiat-o pe diagonala. 

      Mai departe am prajit oul si apoi l-am decupat in forma de floare cu formele de prajituri pe care le aveam prin casa. Am rasnit proaspat niste Verdeturi de Provence peste ou si am prajit kebab-ul. (Reteta pentru kebab o gasiti pe site).

Sa aveti pofta !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu