duminică, 25 mai 2014

Salata de fructe cu inghetata


           Un desert rapid, racoros si sanatos. Nu cred ca mai e nevoie de multe comentarii..:)..

           Reteta este pentru 4 persoane.




Ingrediente:

  • 1 mar;
  • o para;
  • 2 banane;
  • 1 cutie mica de ananas Dole;
  • 3-4 felii de caise (din borcanul de compot);
  • 1 portocala;
  • 1/2 cutie de inghetata Aloma cu profiterol;

Mod de preparare:

      Sa incepem cu salata de fructe. Pe un tocator am tocat toate fructele marunt si le-am pus intr-un castron mare. Am amestecat cu o lingura toate fructele bine de tot si am pus castronul de-o parte.

      Apoi am luat 4 castronase din dulap si frumos aliniate am inceput sa le umplu cu salata de fructe. Cand am terminat de impartit "frateste" salata de fructe - am trecut la runda a II-a - impartirea inghetatei in cupe. 

NB: aveti grija ca atunci cand puneti aceasta inghetata in cupe  - sa fie cate putin din fiecare (adica sa fie si inghetata si acele rulouri de ciocolata si bucatele mici de profiterol).

Sa aveti pofta!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu