marți, 7 ianuarie 2014

Ceai de ghimbir (in caz de raceala)

      E iarna --- CLAR anotimpul virozelor.

      De aceea m-am gandit sa scot si eu un as din maneca si sa va propun un ceai (incercat de cei din familia mea) de ghimbir - care da efecte garantate. Ce coldrex, nurofen sau mai stiu eu ce...haideti sa incercam sa ne tratam cat mai natural. Insa va avertizez inca de la inceput ca o sa va usture putin gatul (din cauza ghimbirului).


Ingrediente:

  • ghimbir (o bucata cat jumatate din degetul mic) - se curata de coaja si se taie in bucatele de diferite marimi;
  • 2 cuisoare;
  • jumatate de baton de scortisoara;
  • 1 cana de apa

Mod de preparare

    Punem o cana de apa pe foc si adaugam in ea cuisoarele, scortisoara si ghimbirul taiat in bucatele. Lasam totul sa fiarba pana ajunge cantitatea de apa la jumatate. Luam ibricul de pe foc si punem apa fierbinte intr-o cana (dupa ce in prealabil am strecurat totul). Apa astfel obtinuta o bem cat putem noi de fierbinte (fiecare isi cunoaste limitele).

   Sa aveti pofta si sanatate maxima va urez!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu