duminică, 16 noiembrie 2014

McChicken (snitel romanesc)

   O varianta extrem de usoara, dar super gustoasa (cum imi place mie sa zic crunch-crunch - altfel spus crontaneala) a clasicului snitel.

   In loc sa dati o fuga pana la McDonalds mai bine stati 10-15 minute in bucatarie si mancati ceva facut cu manutele voastre si cu ingrediente alese.

  Reteta este pentru cat mai multe persoane.



Ingrediente:
  • 1 piept de pui proaspat;
  • 1 cana de faina;
  •  2-3 oua;
  • fulgi de porumb (eu am luat Fortza) - pe care ii dati prin robotul de bucatarie sau rasnita de cafea ca sa devina pudra;
  • sare si piper dupa gust
Mod de preparare:

     Am inceput prin a spala bine de tot puiul, l-am transat in felii mai maricele ca sa nu se prajeasca prea tare si sa ramana doar crontaneala de el si apoi l-am batut cu batatorul de snitele pe ambele parti.

     Am pus 3 farfurii in fata mea. Una cu faina, una cu ouale batute bine (plus sare si piper dupa gust) si una cu pudra obtinuta din fulgii de porumb.

    Uleiul este deja pe aragaz si se incinge la foc mic.

     Incep procesul de asamblare: fiecare bucatica de pui o voi trece prin cele 3 farfurii. Incep cu faina, apoi oul si in final pudra de fulgi de porumb. Apoi direct in uleiul incins.

   Cand devin de o culoare maroniu deschis va opriti si il scoateti pe o foaie de hartie de bucatarie, ca sa absoarba tot uleiul.

    Sa aveti pofta !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu