duminică, 2 noiembrie 2014

Salata cu soia



           Nu este deloc greu de facut. Poate partea mai grea ar putea fi timpul acordat pregatirii bucatelelor de soia. Altfel aceasta reteta este o salata normala, doar ca am mai adaugat in plus 2-3 ingrediente surpriza :-)

      Reteta este pentru 2-3 persoane.

 

Ingrediente:


  • o mana de porumb dulce de la cutie (eu am ales Bonduelle - o cutiuta mica - pe care l-am dat in cateva jeturi de apa si l-am pus in bolul de salata);
  • 5-6 frunze de salata spalate bine si taiate cu cutitul sau rupte cu mana (eu personal rup foile de salata cu mana);
  • 5-6 masline negre - taiate cubulete;
  • cubulete de telemea de vaca Hochland;
  • Rasnita Ierburi de provence de la Kotanyi;
  • 1 lingurita de sare;
  • 1/2 cub de ciorba de legume Knorr;
  • 1/2 zeama de la o lamaie;
  • 2-3 linguri ulei de masline;
  • paine toast (eu am luat integrala KB) pe care o prajiti putin si o taiati cuburi  - ca sa iasa un fel de crutoane;

Mod de preparare:


     Intr-o oala pun in apa 3-4 bucati de soia la inmuiat pentru 20 de minute.  Dupa ce au trecut cele 20 de minute oala o pun pe foc si mai adaug in ea un praf de sare, 1/2 cub de ciorba de legume de la Knorr si am rasnit de 2-3 ori continutul din rasnita.

    Dupa 15-20 de minute in care soia a fiert la foc tare, dam totul la o parte si scoatem soia pe o farfurie pregatita in prealabil cu hartie (acele role de hartie) de bucatarie. Presam bine de tot ca sa iasa toata apa din ele. Acum punem pe foc o tigaie cu ulei si pregatim soia ca pe snitele. Cand s-a facut maronie la culoare o luam de pe foc si o punem iarasi la scurs (de ulei) pe un servet de bucatarie (de hartie).

     Separat - am pus intr-un bol de salata, urmatoarele ingrediente: porumb, branza, masline, salata si crutoanele si soia taiata si ea fasii sau cubulete mici.

    Apoi am rasnit ierburi de Provence peste toate ingredientele din bol, am pus ulei de masline, sare si zeama de lamaie. Am amestecat totul foarte bine....si gata....asta a fost tot.

   Sa aveti pofta!!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu