luni, 6 iulie 2015

Prajitura cu glazura de lamaie


   Este pufoasa, este gustoasa si se face extrem de rapid. V-am captat deja atentia??? :-)

   Reteta este pentru cat mai multe persoane





Ingrediente:
  • 2 cani de faina (faina e bine sa fie cernuta) + 1/2 lingurita de praf de copt;
  • 1 cana si 1/3 de zahar;
  • 100 gr. unt topit si racit;
  • 3 oua (la temperatura camerei);
  •  coaja de la 1/2 lamaie (atentie sa nu radeti prea mult din coaja - partea alba da un gust amar prajiturii);
  • 100 ml de lapte caldut;
  • 2 linguri de zeama de lamaie 
Glazura: 
  • 1 plic de zahar pudra ce aroma de vanilie Dr. Oetker;
  • 1 lingurita de zeama de lamaie;
  • 1 lingurita de apa;

Mod de preparare:

   Cel mai bine este sa dati drumul de pe-acuma la cuptor: 180 gr. Celsius.

   Intr-un bol cernem faina, adaugam zaharul, ouale, laptele caldut, zeama si coaja de lamaie si untul topit (sa fie neaparat racit, nu fierbinte). Le amestecam pe toate cu mixerul timp de 2-3 minute, pana cand totul s-a legat frumos.

  Am luat o tava de tort cu fund detasabil, am pus hartie de copt in ea si am turnat toata compozitia.

  Tava am pus-o in cuptor pentru 40 de minute. Dupa ce am oprit cuptorul am mai lasat prajitura inca 10-15 minute in cuptor. Apoi am scos prajitura din cuptor si am lasat-o sa se raceasca bine de tot, pentru a putea pune glazura.

  Intr-un bol am amestecat toate ingredientele de la sectiuena glazura. Daca nu este lichida ca smantana, e bine sa mai adaugati putina apa, daca are consistenta smantanii, atunci e ok.

  Adaugati aceasta glazura peste tort, plus cativa carlionti de coaja de lamaie :-) si asteptati sa se usuce bine de tot glazura inainte de a taia prajitura.

 Sa aveti pofta !!!



  


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu