marți, 16 iunie 2015

Pizza extra-rapida :)

  Da...chiar asa pizza extra rapida. Avand in vedere ca suntem in secolul vitezei, m-am gandit sa va arat si aceasta reteta deosebit de simpla si de rapid de facut.

  De fapt aceasta pizza rapida este pentru brunch (breakfast - lunch; adica se mananca intre micul dejun si masa de pranz).

  Reteta este pentru 2 persoane, dar avand in considerare ca tortilla sunt 8 la punga puteti face si 8 pizza.



Ingrediente:
  • 2 tortilla din faina de grau (de obicei sunt la punga de 8 bucati - eu am gasit la Auchan Militari - sunt marca Casa Fiesta) - problema este ca trebuie consumate toate in decurs de 3 zile de la deschiderea pungii;
  • 2-3 linguri de ketchup;
  • un varf de sare roz de hymalaia;
  • un varf de oregano;
  • porumb dulce (eu am luat la cutie de la bonduelle);
  • ciuperci taiate la borcan (eu am pus Merve);
  • masline negre taiate felii sau rondele;
  • cascaval ras;
  • 2 oua
Mod de preparare:

   Am dat drumul la cuptor la 180 de grade.

   Intre timp am asezat intr-o tava foaia de copt si peste ea am pus 2 tortilla. Am uns tortilla cu un strat subtire de ketchup si am presarat putina sare si putin oregano pe toata suprafata pizzei.

    Am mai pus si porumb, ciuperci si masline negre. Dupa ce am pus si cascavalul ras, am adaugat si oul in mijloc. Ideal ar fi sa lasati mijlocul liber pentru a avea loc oul.

  Acum am bagat totul la cuptor si in 10-12 minute cel mult este gata. Va dati seama ca este gata - in momentul in care albusul de ou este bine facut, nu mai este deloc lichid.

   Sa aveti pofta !!!

PS 1: Puteti sa adaugati si alte ingrediente la pizza - gen ardei gras, ceapa, etc....
PS 2: Sa-mi spuneti daca va place ideea asta de pizza pentru brunch :-)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu